Inzamelingsacties

Wij zijn een samenwerkingsverband met De Vriendenloterij aangegaan en zijn nu 1 van de goede doelen die de loterij steunt.

Wat houdt dit in:

U kunt ons vanaf 16 mei 2018 gaan steunen d.m.v. deelname met een lot.
Deze kost maandelijks €15.00 en bij elke trekking gaat 40% direct naar Stichting IJzersterk.

Als deelnemer van de Vriendenloterij maakt u maandelijks kans op fantastische prijzen.

Wat moet u hiervoor doen:

Klik op het onderstaande logo van de Vriendenloterij, via deze link  kunt u zich aanmelden. Geef een vinkje bij de eerste keuze :Een club, vereniging of stichting naar keuze. Vul Stichting IJzersterk in de pop-up en klik erop. Daarna klikt u op volgende stap en de rest volgt vanzelf.

Als u al meespeelt met een lot, is dat ook geen probleem. Deze kan omgezet worden naar onze Stichting, graag zelfs.

Het enige wat u daarvoor moet doen is de Ledenservice op het volgende nummer: 088-0201020. De Ledenservice regelt het dan verder met u.

Onze sponsercode is: 11063

U een kans….onze kinderen een kans!!!

Steun Stichting IJzersterk en speel mee.

Cartridge Inzamelingsactie

Weet u ook niet wat u met uw lege cartridges moet doen?

Wij wel…vanaf nu kunt u ze opsturen naar 123inkt.nl en ons op deze manier financieel ondersteunen, door het geld aan Stichting IJzersterk te doneren.

Maak bijvoorbeeld met  familie, vrienden, kennissen of op je werk een verzamelbox en lever ze in.

Dit kunt u doen door op het onderstaande logo te klikken en u wordt direct naar de desbetreffende site gebracht.

De rest spreekt voor zich. Halverwege moet u wel éénmalig een account aanmaken, maar hierdoor kan u het proces goed volgen. En aan het eind, wanneer het geld gedoneerd is krijgt u netjes een mail ter bevestiging.

U kunt dit account natuurlijk ook gebruiken om nieuwe cartridges, of andere benodigdheden te bestellen. En tevens bent u ook nog eens milieubewust bezig.

Op onze Facebooksite ziet u via de foto’s hoe het werkt, en als u nog vragen heeft kunt u ze altijd aan ons stellen.

Namens ons alvast SUPER BEDANKT!!!